Testa att betala med mobilfakturan.

Då får du upp till 50 kr tillbaka på ditt första köp i Google Play. Gäller till 20 december.

Hur gör jag?

B

Surfa in på Google Play.

1. Välj ”Konto” i menyn uppe till vänster i Google Play.
2. Välj ”Betalningsmetoder”.
3. Välj ”Fakturera mitt 3 (Hi3G Access AB)-konto".
4. Fyll i uppgifter och spara.
5. Kommande köp och upp till 50 kr tillbaka, hamnar på nästkommande mobilfakturan från Tre.

7

Upp till 50 kr tillbaka?

Ja det stämmer. Du får upp till 50 kr tillbaka på det första köpet som genomförs med din nya betalningsmetod.

Till Google Play

2

Gick något fel?

Här hittar du svar på de vanligaste felmeddelandena.

Till felmeddelandena

Populäraste spelen på Google Play.

Minecraft.

Skapa.

utforska världar utan slut och bygg allt från enkla hem till storslagna slott. Spela i kreativt läge med oändliga resurser eller utforska djupet i överlevnadsläget, där du måste tillverka vapen och rustningar för att besegra farliga varelser.

Köp nu

Bloons TD 6.

Strategi.

Bloons TD 6 är sjätte upplagan och bättre än någonsin! Gör dig redo för ett 3D-tornförsvarsspel som har utvecklats för att ge dig timtals av det bästa tillgängliga strategispelet.

Köp nu

Wordfeud.

Annonsfri version.

Spela mot 30 miljoner motståndare. Wordfeud är ett multiplayer pusselspel där du kan utmana vänner och slumpmässiga motståndare och spela i upp till 30 separata spel samtidigt.

Köp nu

Populära filmer på Google Play

Skyscraper.

Klassisk Action- och äventyrsrulle.

Till filmen

Ocean's 8.

Komedi när den är som bäst.

Till filmen

Jurassic World: Fallen Kingdom.

Actionkomedi i sitt esse

Till filmen

Gick något fel?



Här hittar du svar på de vanligaste felmeddelandena

”Köpet kan inte genomföras. Du har uppnått din köpgräns. [3007]”
Ditt abonnemang har nått köpgränsen den här månaden. Din köpgräns nollställs vid månadsskiftet.

”Köpet kunde inte genomföras. Du har inte tillräckligt med pengar. Fyll på och försök igen. [3205]”
Du har slut på saldo på sitt 3Kontantkort. För att kunna genomföra köpet behöver du fylla på saldot med exempelvis 3Pott eller 3Global.

”Köpet kunde inte att genomföras. Du har spärrat ditt abonnemang för köp. [3272]”
Ditt abonnemang är spärrat för köp av förmedlade tjänster via SMS och i Google Play. Kontakta kundtjänst på telefon 0735 300 400 om du vill ha hjälp att plocka bort spärren.

”Köpet kunde inte genomföras. Du måste registrera och identifiera ditt kontantkort för att kunna genomföra köp. [3275]”
Även som kontantkortskund behöver du vara identifierad för att kunna göra köp med din mobilfaktura. Du kan kontakta kundtjänst på telefon 0735 300 400 för att identifiera ditt kontantkort eller logga in och registrera dig på mitt3.

”Köpet kunde inte genomföras. Försök igen senare. [XXXX]”
Någonting med ditt abonnemang gjorde att köpet inte kunde genomföras. Kontakta kundservice på telefon 0735 300 400 och ange den fyrsiffriga koden i meddelandet när du förklarar vad du behöver hjälp med.