Till innehållet
Meny

Allt fungerar som vanligt.

Inga förändrade leverans- eller öppettider.

Trots rådande omständigheter har vi än så länge inga förändrade leverans- eller öppettider.

Levereras som vanligt.

Din beställning skickas precis som vanligt till postutlämningsstället närmast din folkbokföringsadress och vi har inte fått några indikationer på försenade leveranser. Du hittar aktuella leveranstider på respektive produkt.

Till våra mobiler

Till våra surfplattor

Bredband med router

Till våra befintliga kunder som befinner sig utomlands.

Alla Tre-kunder som befinner sig utomlands kan sedan måndagen den 23 mars ringa och SMSa hem till Sverige för 0 kr/min eller SMS. Dessutom får alla kunder som befinner sig inom EU/EES 5 GB extra att använda fram till april. Det får även kunder med tilläggstjänsten 3Världen som befinner sig i något av de ytterligare 50 länderna som ingår i 3Världen. Befinner man sig fortfarande inom 3Världen eller EU/EES den 1 april får man ytterligare 5GB att använda under april månad.

Få hjälp av vår kundservice.

Vår kundservice är öppen som vanligt via telefon, mail och chatt. Du kan även få hjälp via vårt community och på Mitt3 hittar du fakturor och information om ditt abonnemang.

Ordinarie öppettider telefon
Måndag - fredag: 08.00 - 20.00
Lördag - söndag: Stängt

Ordinarie öppettider chatt
Måndag - fredag: 08.00 - 18.00
Lördag - söndag: 09.00 - 15.00

Kontakta oss

Läs mer.

Fem tips för att jobba effektivt hemma
Håll mobilen ren i influensatider

3Återvinn - lämna in din gamla mobil
eSIM - framtidens SIM-kort